Крадљивац поклона

(Текст је писан пре 8 година, по потреби се прилагођава одељењу, зато улоге нису тачно подељене)

IMG_3102

• ДЕДА МРАЗ, ДЕДА МРАЗ, ДОЛАЗИ КОД НАС…
• БАКО, ДА ЛИ ЈЕ И У ТВОЈЕ ВРЕМЕ ДЕДА МРАЗ ДЕЛИО ПАКЕТИЋЕ?
• У МОЈЕ ВРЕМЕ СВЕТИ НИКОЛА ЈЕ ДОНОСИО ПАКЕТИЋЕ, А ОНДА МУ ЈЕ ДЕДА МРАЗ ПРЕУЗЕО ПОСАО.
• ГДЕ ЖИВИ ДЕДА МРАЗ?
• ( ДЕЦО, ЗНАТЕ ЛИ ГДЕ ЖИВИ ДЕДА МРАЗ?) ТАЧНО, ЖИВИ НА СЕВЕРНОМ ПОЛУ, ТАМО ЈЕ ВЕЧИТИ СНЕГ.
• БЛАГО ЊЕМУ, МОЖЕ ДА СЕ САНКА КАД ГОД ПОЖЕЛИ!
• НЕ САНКА СЕ, ЗАУЗЕТ ЈЕ. ПРИМА МНОГО ПИСАМА, МОРА ДА ИСПУНИ СВЕ ЖЕЉЕ.
• ИМА ЛИ ЖЕНУ?
• А ДЕЦУ?
• ПРЕДЛАЖЕМ ДА ЗАЈЕДНО ПОГЛЕДАМО ПРЕДСТАВУ, ПА ЋЕМО ТАКО ВИШЕ САЗНАТИ О СВЕМУ.
• ХАЈДЕ!

( Сенка лопова се види . Деда Мраз спава, жена га буди )

• ХАЈДЕ, УСТАНИ, ВИДИ КОЛИКО СУДОВА НИСИ ОПРАО! ПРЕСПАВАО СИ ЦЕЛО ЛЕТО, ВРЕМЕ ТИ ЈЕ ДА МАЛО СРЕДИШ КУЋУ, ПА ДА ДЕЛИШ ПОКЛОНЕ!
• ОПЕТ СУДОВИ! САМО ПЕРЕМ СУДОВЕ, ЧИСТИМ ПОДОВЕ, ЈЕДВА САМ СТИГАО ПОКЛОНЕ ДА УПАКУЈЕМ! ЗНАШ ЛИ ТИ КОЛИКО ЈЕ ПИСАМА СТИГЛО? ЗНАШ ЛИ ТИ КОЛИКО ДЕЦЕ ЧЕКА НА МЕНЕ? А ТИ, СУДОВИ, ПА СУДОВИ! ДОСТА МИ ЈЕ! ЈЕДВА ЧЕКАМ ДА НОСИМ ПОКЛОНЕ!
• САМО СЕ БУНИШ! ЦЕЛОГ ЖИВОТА ТРПИМ ТВОЈЕ ГУНЂАЊЕ! А ЋЕРКЕ ДА УДАШ? НАЈСТАРИЈА СЕ УПРАВО СПРЕМА, ЧЕКА ДА ЗАВРШИШ СА ПАКЕТИЋИМА, ПА ДА ЈОЈ НАПРАВИМО СВАДБУ!
• Е, ЈОШ И НА УДАЈЕ ДА МИСЛИМ! ТИ СИ ИМ МАЈКА! ТИ СИ ИХ МОГЛА НАУЧИТИ ДА НЕШТО РАДЕ! САМО СЕ ШМИНКАЈУ И ГЛЕДАЈУ МОМКЕ. А ЈА КУВАМ, ПЕРЕМ, ПЕГЛАМ, ЧИСТИМ… И ЈОШ ПАКЕТИЋЕ ДЕЛИМ!
• МОРА НЕКО И О ИЗГЛЕДУ ДА БРИНЕ У ОВОЈ КУЋИ. НА ТУЂУ ДЕЦУ МИСЛИШ, А СВОЈЕ КЋЕРИ НЕ СТИГНЕШ ДА ПОГЛЕДАШ!
• СТАЛНО САМ ЈА КРИВ, ЗА СВЕ! ТЕБИ ЗА СУДОВЕ, ЊИМА ЗА ХАЉИНЕ, А ДЕЦИ ИЗ ЦЕЛОГ СВЕТА ЗА ПАКЕТИЋЕ.
• НЕ ГУНЂАЈ, ПЕРИ СУДОВЕ, ПА СЕ СПРЕМАЈ ЗА ПУТ!

( УТРЧАВАЈУ ЋЕРКЕ)
• ТАТА, МАМА, НЕМА ПАКЕТИЋА!
• КАКО НЕМА?
• НЕМА, НЕКО ИХ ЈЕ УКРАО!
• ЕТО, И ТО НИСИ У СТАЊУ ДА САЧУВАШ, СПАВАО СИ И ПАКЕТИЋИ СУ НЕСТАЛИ!
• ОПЕТ ЈА КРИВ! САД ЈЕ И ПАКЕТИЋЕ ТРЕБАЛО ДА ЧУВАМ! А КО БИ ПРАО СУДОВЕ, ЧИСТИО И ПЕГЛАО?
• ТАТА, ТАМАРА ЧЕКА ДА ПОДЕЛИШ ПАКЕТИЋЕ, ПА ДА ПРАВИМО СВАДБУ.
• ( ДОЛАЗИ ТАМАРА) ТАТА, КАКО ДА СЕ УДАМ, СЕВЕРНИ ПРИНЦ ЋЕ МЕ ОЖЕНИТИ САМО АКО СВА ДЕЦА БУДУ ЗАДОВОЉНА!
• ЕВО САД И ОВА! ДА СТЕ МИ НЕШТО ПОМОГЛЕ, СВА БИ БИЛО ЛАКШЕ. ШТА САД ДА РАДИМ? ЈАДАН САМ ТИ ЈА, ЈОШ СЕ НЕЋЕТЕ УДАТИ, ПА ЋУ ВАМ ЦЕЛОГ ЖИВОТА ЈА ПЕГЛАТИ.
• САМО КУКАШ, КУКАШ, КУКАШ! БОЉЕ СМИСЛИ НАЧИН КАКО ДА САЗНАШ ГДЕ СУ ПАКЕТИЋИ!
• МОРАМО ЈАВИТИ ДЕЦИ ЦЕЛОГ СВЕТА ДА ЋЕ ОВЕ ГОДИНЕ ОСТАТИ БЕЗ ПАКЕТИЋА.
• А ШТА ЈА ДА РАДИМ ? АКО ОСТАНЕМ БЕЗ ПОСЛА, КО ЋЕ ЗАРАЂИВАТИ ЗА ВАС?
• ХАЈДЕ ДА ЈАВИМО ПОЛИЦИЈИ, НЕКА ПОКУШАЈУ ДА НАЂУ ЛОПОВА.

( ПРОДАВАЦ НОВИНА ВИЧЕ

• ВЕСТИ, ВЕСТИ, НАЈНОВИЈЕ ВЕСТИ!
• ДЕДА МРАЗУ УКРАДЕНИ ПАКЕТИЋИ!
• НЕПОЗНАТИ КРАДЉИВАЦ УКРАО ДЕДА МРАЗУ ПАКЕТИЋЕ!
• НАЈНОВИЈЕ ВЕСТИ! ОВЕ ГОДИНЕ, ДЕЦА БЕЗ ПАКЕТИЋА!
• ПОМЕТЊА МЕЂУ ДЕЦОМ У СВЕТУ! НОВА ГОДИНА БЕЗ ПАКЕТИЋА!
• ЧИТАЈТЕ НАЈНОВИЈЕ ВЕСТИ!

( У ПОЛИЦИЈСКОЈ СТАНИЦИ)
• УПРАВО МИ ЈЕ ЈАВЉЕНО ДА СУ ДЕДА МРАЗУ УКРАДЕНИ СВИ ПАКЕТИЋИ, И ДА ЋЕ ДЕЦА ОВЕ ГОДИНЕ ОСТАТИ БЕЗ ЊИХ. ЗОВИ МИ ДЕТЕКТИВЕ МИКИЈА И ДЕКИЈА!
• ( НЕКО ИХ ЗОВЕ)
• ТУ СМО, ГОСПОДИНЕ КОМАНДИРЕ!
• Деда Мразу су украдени пакетићи. Идите на Северни пол и покушајте да нађете лопова.
• У РЕДУ ( ОДЛАЗЕ)

( ЗА ТО ВРЕМЕ, У ШКОЛИ… )

• ДЕЦО, МОРАМ ДА ВАМ САОПШТИМ ТУЖНУ ВЕСТ. ДЕДА МРАЗУ СУ УКРАДЕНИ ПАКЕТИЋИ. НАЖАЛОСТ, ОВЕ ГОДИНЕ ЋЕТЕ ОСТАТИ БЕЗ ПОКЛОНА.
• А ЈА БАШ ТРАЖИЛА БРАЦ ЛУТКУ!
• ЈА САМ ХТЕО НЕКУ ДРУШТВЕНУ ИГРУ.
• А ЈА КЊИГУ БАЈКИ.
• КАКО, БЕЗ ПАКЕТИЋА? А БИЛИ СМО ДОБРИ, И УЧИЛИ…
• ЖАО МИ ЈЕ, АЛИ ЈЕ ТАКО. СВАКАКВИХ ЉУДИ ИМА.
• УЧИТЕЉИЦЕ, ИМА ЛИ ШАНСЕ ДА СЕ ПАКЕТИЋИ НАЂУ?
• НАДАМ СЕ, ДЕЦО, АЛИ…

( ДЕТЕКТИВИ ДОЛАЗЕ НА СЕВЕРНИ ПОЛ)

• ДОБАР ДАН, ДА ЛИ СТЕ ВИ ДЕДА МРАЗ?
• ПА, НИСАМ ВАЉДА ЊЕГОВА СЕСТРА? ЗАР СТЕ ВИ, ОДРАСЛИ, ЗАБОРАВИЛИ КАКО ИЗГЛЕДАМ?
• ИЗВИНИТЕ, ДУЖНОСТ МИ ЈЕ ДА ПИТАМ.
• ЗНАТЕ ЛИ КО БИ МОГАО УКРАСТИ ПАКЕТИЋЕ?
• НЕ ЗНАМО, ОВАЈ МОЈ МУЖ ЈЕ СПАВАО, А СУДОВИ НЕОПРАНИ…
• ОПЕТ ОНА! САМО СУ ТИ СУДОВИ ВАЖНИ!
• ДОБРО, СМИРИТЕ СЕ. ДАЋЕМО СВЕ ОД СЕБЕ ДА НАЂЕМО ЛОПОВА.
• МОЛИМ, ВАС, ДЕТЕКТИВЕ, ЈЕР, ТЕК КАД СВА ДЕЦА БУДУ ЗАДОВОЉНА, СЕВЕРНИ ПРИНЦ ЋЕ СЕ ОЖЕНИТИ СА МНОМ.
• А ВИ СТЕ..?
• ОХ, ЈА САМ ПРИНЦЕЗА ТАМАРА ЛЕДЕНА!
• ВЕОМА СТЕ ЛЕПИ… ЈА САМ ДУПЛО Д. ДЕТЕКТИВ ДЕКИ.
• ДРАГО МИ ЈЕ…
• ХЕЈ, МОРАМО НА ПОСАО!

( ДЕТЕКТИВИ ОДЛАЗЕ, И ВИДЕ СЕ СЕНКЕ ЈУРЊАВЕ И ХАПШЕЊА)
• ПРИЗНАЈ, ЗАШТО СИ УКРАО ПАКЕТИЋЕ?
• ПО НАЛОГУ СЕВЕРНОГ ПРИНЦА.
• СЕВЕРНОГ ПРИНЦА? ЗАР ОН НЕ ТРЕБА ДА СЕ ОЖЕНИ ДЕДА МРАЗОВОМ ЋЕРКОМ?
• ТРЕБАЛО ЈЕ. АЛИ СЕ ЗАЉУБИО У ДРУГУ ДЕВОЈКУ, А МИСЛИО ЈЕ, АКО ДЕЦА НЕ ДОБИЈУ ПАКЕТИЋЕ, ИЗБЕЋИ ЋЕ СВАДБУ.
• КАКАВ ЧОВЕК ЖЕЛИ ДА ДЕЦА БУДУ ТУЖНА, А НЕМА ХРАБРОСТИ ДА САМ ДЕВОЈЦИ КАЖЕ ДА ЈЕ ВИШЕ НЕ ВОЛИ?
• Е, ПА, НЕ ВОЛИМ НИ ЈА ЊЕГА! КАД ЈЕ ТАКАВ, НЕ БИХ СЕ УДАЛА ЗА ЊЕГА НИКАД!
• ЈА НИСАМ ПРИНЦ, АЛИ БИХ ВАС ЗАМОЛИО ДА МЕНИ ДАТЕ РУКУ СВОЈЕ ЋЕРКЕ. НАРАВНО, АКО ОНА ПРИСТАЈЕ…
• ПРИСТАЈЕМ.
• ЧЕКАЈТЕ, ЧЕКАЈТЕ! ВАЖНО ЈЕ ДА СУ ПАКЕТИЋИ ПРОНАЂЕНИ, И ДА ЋЕ ДЕЦА БИТИ СРЕЋНА. КАД СЕ СВЕ ЗАВРШИ, ЛАКО ЋЕМО ЗА СВАДБУ.
• ХАЈДЕ, ПРЕЖИ ИРВАСЕ, ИДИ ДА УСРЕЋИШ ДЕЦУ ЦЕЛОГ СВЕТА!
• А ЗА НАС НЕ БРИНИ, ( КАЧИ КЕЦЕЉУ ДЕЈАНУ) ИМА КО ЋЕ ДА ПЕРЕ СУДОВЕ ДОК ТИ НЕ ДОЂЕШ…
• ( СВИ СЕ СМЕЈУ, ДЕЈАН ПОКУШАВА ДА ПОБЕГНЕ, АЛИ ГА ТАМАРА ХВАТА ЗА РУКУ)

СВИ ИЗЛАЗЕ ДА СЕ ПОКЛОНЕ, ЧУЈЕ СЕ МУЗИКА

Ивана Бошњак Бошњак

Оставите одговор

